Teater dans sång och kläder

Dag två är nu avklarad och jag & Fanny är tillbaka och städar i lägenheten.

Vi började dagen med frivillig tid för vårt projekt vi ska visa på fredag och efter det hade vi vår första teaterlektion!

Under teaterlektionen pratade vi mycket om det kommande året och sen lekte vi lite lekar. Efter lektionen åt vi och gick sen tillbaka för att fortsätta med vårt projekt. Vi delade in oss i mindre grupper och nu är vi igång!!

Jag hade min sång nu på eftermiddagen, och jag körde Electricity från Billy Elliot.

Det sista som hände var dans. Precis som teatern började vi med att gå igenom det kommande året för att sedan köra lite uppvärmning, diagonaler och sist dansen vi fick göra på audition, så kul!

När dagen var slut vid 16 hade en kvinna kommit med massa danskläder vi fick prova och köpa. Jag köpte ett par jazzsneakers och har tänkt att beställa lite kläder.

När jag och Fanny kommit hem och börjat med maten skrev en klasskompis att de skulle ses och öva koreografi på skolan vid 18.15, så jag och Fanny tog oss dit och nu har vi dansat i ytterligare 1.5h, så galet kul!!!

Allmänt, Musikal | |
Upp