I'm back!

Hej vänner!

Eftersom det var mer än ett årsen jag bloggade sist, år jag kanske lite ovan, men vi testar igen!

Imorgon flyttar jag och min syster till Bjärnum i Skåne för att på måndag börja vår utbildning på Musikteaterskolan i Bjärnum. Vi är båda ca jättetaggade och jag tänkte att det kanske vore kul att blogga det kommande läsåret

För att ta igen missad bloggtid, lägger jag upp lite (+några till) bilder från året✨

Mitt jobb under våren var att ta hand om barnskådespelarna i Spelman på taket
Var är tvålen?
Eira fyllde 18
90-tals partyy
Disney partyy
Grillmys❤️❤️
Fanny fyller 21
På tandemcykel från Habo till Jönköping
Bjärnum-audition
Filminspelning till mitt gymnasiearbete "Bara lilla jag"
 
Jag och Lukas på bal
Studentfix och allt det där
Tidigt 1900-tals picknick
Molly och Krös-Maja
Jag bakar polkagrisar
 

 

Allmänt, Musikal | |
Upp