Lahaina

Idag hade Fannys au pair-pappa bokat en surflektion för hela familjen + mig och Fanny. Stället vi skulle surfa på låg en bit bort, men väl framme fick vi låna simtröjor, skor och surfingbrädor för att sedan bege oss mot stranden. Det första vi gjorde var att lära oss lite grunder; hur man ställer sig upp, vem som surfar när o.s.v. När vi gått igenom grunderna tog vi med oss brädorna ut i vattnet. Tro mig eller ej, men jag lyckades stå upp redan första försöket(!!!) Till och med A (5 år) lyckades stå upp med lite hjälp.

Vi höll på i en timma och jag hade så kul hela tiden! Det var egentligen bara en gång jag trillade av, annars (med lite hjälp från instruktörerna) stod jag upp genom hela vågorna. Jag hoppas verkligen att jag kommer göra om detta inom en snar framtid! 
 
Efter att ha surfat i en timma var vi alla helt slut och vi tog oss tillbaka upp på land, bytte om och tackade för hjälpen. Sen gick vi och åt hamburgare på en restaurang och det var hur gott som helst! 

Denna dagen har nog varit den bästa dagen på Hawaii hittills!

Jag



Fanny



Allmänt, Hawaii, USA | |
#1 - - Fanny:

Men vad du uppdaterar bloggen ofta alltså! Herregud, jag hinner ju inte med!

Upp