Haight-Ashbury

För 5 dagar sen åkte mamma pappa och Sixten hem. Det känns lite konstigt att vara kvar utan dem, men hittills har jag och Fanny haft det bra! En stor del av familjen här har varit sjuka ett par dar nu. Jag och Fanny har dock klarat oss än så länge, men hennes schema har varit lite diffust. Idag var Fanny ledig fram till 14.30, så vi åkte iväg till ett Shopping Mall där vi bland annat åt. Efteråt åkte vi till Hippie området; Haight-Ashbury. Det fanns flera mysiga vintage butiker och jag hittade bland annat en vinylskiva med Simon & Garfunkel. 
 
 
Vi hittade en svensk polismössa i en second hand-store, haha
 
När Fanny jobbar sitter jag antingen sitter jag och gör mina skoluppgifter, eller så går jag upp till Fanny och är med henne, A & E när de leker. Nu när A & E är sjuka är det mest att titta på film eller läsa. I måndags var Fanny ledig en stund mitt på dan, så vi gick iväg och köpte varsin fruktsallad och satte oss i Dolores park
 
Allmänt, SF, USA | |
Upp