Aloha Hawaii!

När min familj bokade USA-resan var det från början meningen att jag skulle åka hem tillsammans med dem i början av januari. Men så fick Fanny veta att hon skulle till Hawaii med sin au pair-familj och så fick jag följa med! Vid 8.45 imorse gick vårat flyg och efter 5 timmar landade vi. Det krånglade lite med vår taxi till hotellet men när vi äntligen kom fram välkommades av personal i Hawaii-skjortor och så fick vi alla ett halsband av färska blommor. Hotellet vi bor på är jättemysigt och jag & Fanny spenderade en stor del av eftermiddagen i en av poolerna. 
 
Nu har vi precis varit på stranden och tittat på solnedgången och ska alldeles strax ut och äta med Fannys au pair-familj.
 
 
Allmänt, Hawaii, USA | |
#1 - - Ann :

Åh vad härligt! Jag vill också!!! Sixten med :) (Pappa sover, men jag tror inte han hade tackat nej heller)

Ha så kul!
Kram mamma

Svar: Vi får åka hit allihopa någon gång då tycker jag!!
Det ska vi, kram
Filippa Hugosson

Upp